Το καλάθι σας είναι άδειο.

Κατηγορίες

βάρος προϊόντος 255 γρ

Κινόα κόκκινη Ν. Αμερικής 250γρ

ΚΙΝΟΑ ΚΟΚΚΙΝΗ. Yπερπολύτιμο δημητριακό χωρίς γλουτένη.
Μία διαφορετική ποικιλία της ιδιαίτερα γνωστής λευκής κινόα. Εξωτικό δημητριακό από το μακρινό Περού, είναι ένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα στον πλανήτη.
Τιμή πώλησης 1,70 €
Τιμή πώλησης χωρίς φόρο 1,50 €
Έκπτωση
ποσότητα φόρου 0,20 €
Τιμή / κ.:
Ποσότητα
250γρ
Επιλέξτε ποσότητα

Αναφέρεται και ως λειτουργικό τρόφιμο που στοχεύει στη μείωση του κινδύνου από διάφορες παθήσεις, περιλαμβανομένης της καρδιακής νόσου, του καρκίνου και του διαβήτη. Μαγειρεύεται όπως το ρύζι, δεν έχει γλουτένη και είναι πλούσιο σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και χαμηλή σε σάκχαρα, καθιστώντας την ιδανική τροφή για όλους σχεδόν, αλλά ειδικά για τους πάσχοντες από διαβήτη και εκείνους που πάσχουν από κοιλιοκάκη. Ο καρπός της περιέχει όλες τις αρετές των δημητριακών, συντελώντας στον έλεγχο της χοληστερόλης, της αρτηριακής πλάκας και της αύξησης του βάρους, ενώ παράλληλα είναι εύπεπτος, εν αντιθέσει με τα περισσότερα δημητριακά.

Η κινόα είναι μια εξαιρετική τροφή για παιδιά και ηλικιωμένους. Περιέχει λυσίνη, που είναι κυρίως απαραίτητο για την ανάπτυξη και επιδιόρθωση ιστών και μαγνήσιο που βοηθά στη μείωση διαβήτη τύπου 2 και χαλαρώνει τα αιμοφόρα αγγεία ώστε να ανακουφίζει από ημικρανίες.

Η κινόα περιέχει περισσότερη πρωτεΐνη από οποιοδήποτε άλλο δημητριακό, δεν περιέχει γλουτένη και είναι πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, βιταμίνες συμπλέγματος β, κάλιο, σίδηρο και ψευδάργυρο. Η διατροφική αξία του φυτού και των σπόρων κινόα από πρωτεϊνική άποψη πλησιάζει του κόκκινου κρέατος και των γαλακτοκομικών, με πολύ χαμηλότερα λιπαρά από αυτές τις τροφές και περισσότερες πολύτιμες φυτικές ίνες.
Έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα πιο υγιεινά δημητριακά με μεγάλη θρεπτική αξία και βρίσκεται ψηλά στην κατηγορία των superfoods. Το βασικότερο συστατικό είναι ότι παρέχει και τα 9 απαραίτητα  για τον οργανισμό αμινοξέα και χαρακτηρίζεται ως τροφή υψηλής βιολογικής αξίας.

Χρήση: Η κινόα χρησιμοποιείται όπως το ρύζι και το κουσκούς. Αν κανείς θέλει να τη μαγειρέψει, θα πρέπει πρώτα να την μουλιάσει σε καυτό νερό για πέντε λεπτά και μετά να την ξεπλύνει καλά κάτω από τρεχούμενο νερό.  Το ξέπλυμα είναι απαραίτητο γιατί η φλούδα της κινόα περιέχει ένα πικρό συστατικό (saponiner) που μπορεί να πικρίζει αλλά δεν είναι επικίνδυνο.  Λόγω των saponiner δε συνίσταται ως τροφή πολύ μικρών παιδιών.

Η δοσολογία είναι ένα μέρος κινόα σε δύο μέρη νερό. Αφήστε το νερό να βράσει: προσθέστε την κινόα, χαμηλώστε τη θερμότητα, καλύψτε την κατσαρόλα και αφήστε να βράσει για 12 - 15 λεπτά. Αφού σερβίρετε στο πιάτο, προσθέστε φρέσκια ντομάτα, φρέσκο κρεμμυδάκι, μαϊντανό, ελαιόλαδο και αλάτι και έχετε στο τραπέζι σας ένα ονειρεμένο θρεπτικό φαγητό.

Εφαρμογές:

Η κινόα μπορεί να ενταχθεί στην καθημερινή διατροφή με διαφόρους τρόπους:

  • να μαγειρευτεί σαν ρύζι
  • να αποτελέσει πρωινό (βρασμένο με γάλα, μέλι και κανέλα)
  • να χρησιμοποιηθεί το αλεύρι του σε μπισκότα, κέικ και πίτες
  • να μπει σε διάφορες σούπες
  • να προστεθεί σε σαλάτες
  • να συνδυαστεί με όσπρια
Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις για το προϊόν ακόμη.