Το καλάθι σας είναι άδειο.
ARION εβαπορέ 400γρ
Ποσότητα
τεμάχιο
Επιλέξτε ποσότητα
Μελόνησος Ελάτης 950γρ
Ποσότητα
τεμάχιο
Επιλέξτε ποσότητα
Φασόλια Γίγαντες Φλώρινας
Ποσότητα
1 κιλό
Επιλέξτε ποσότητα
βάρος προϊόντος 1010 γρ

Φασόλια γίγαντες Καστοριάς 1 κιλό

'Oλα τα όσπρια περιλαμβάνονται στα μακροβιοτικά τρόφιμα, εκείνα δηλαδή που πρέπει να τρώμε συχνά, αν θέλουμε να ζήσουμε υγιείς μέχρι τα βαθιά γεράματα.
Τιμή πώλησης 5,80 €
Τιμή πώλησης χωρίς φόρο 5,13 €
Έκπτωση
ποσότητα φόρου 0,67 €
Τιμή / κ.:
Ποσότητα
1 κιλό
Επιλέξτε ποσότητα

Είναι ευκολόβραστα και έχουν λίγα λιπαρά και πολλές πρωτεΐνες. Μαγειρεύονται στο φούρνο, σαν σαλάτα, στο πήλινο και στην κατσαρόλα (φασολάδα). Αποτελούν κύριο συστατικό της μεσογειακής διατροφής. 

Ο Ουμπέρτο Έκο έχει πει: «Χωρίς τα όσπρια, η ανθρωπότητα δεν θα είχε φτάσει ούτε μέχρι το μεσαίωνα»! Πριν από πολλά χρόνια, λοιπόν, τα θεωρούσαν το κρέας των φτωχών, αφού, λόγω της περιεκτικότητάς τους σε πρωτεΐνες και της χαμηλής τους τιμής, αποτελούσαν εναλλακτική λύση για τα ζωικά τρόφιμα. Σήμερα έχουν αναγνωριστεί ως πανίσχυρο είδος διατροφής. Ιδιαίτερα μάλιστα τις ημέρες των νηστειών που καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες οσπρίων, μπορούμε να μαγειρέψουμε νόστιμα, εύκολα και υγιεινά πιάτα. Η φασολάδα, οι φακές, τα ρεβίθια, τα μαυρομάτικα με σπανάκι, οι γίγαντες γιαχνί είναι θαυμάσια φαγητά της ελληνικής κουζίνας. Το ελαιόλαδο, τα λαχανικά, η ντομάτα, τα διάφορα μυρωδικά και μπαχαρικά που προστίθενται στα φαγητά αυτά αναδεικνύουν τα όσπρια, όχι μόνο ως τρόφιμα με μοναδική γεύση, αλλά και με αυξημένη αμυντική και προστατευτική για τον οργανισμό μας ιδιότητα.

Διατροφική αξία

Μια κατηγορία τροφίμων που πρέπει να βάζουμε συχνά στο τραπέζι μας. Κι αυτό γιατί έχουν πολλά να μας προσφέρουν:

  • Βιταμίνη Β
  • Βιταμίνη C
  • Πρωτεΐνη
  • Υδατάνθρακες
  • Ασβέστιο
  • Σίδηρο
  • Μαγνήσιο
  • Φώσφορο
  • Κάλιο
  • Νάτριο
  • Ψευδάργυρο
  • Φυτικές ίνες

Πού κάνουν καλό

Από επιστημονικές μελέτες έχει αποδειχθεί ότι τα όσπρια προστατεύουν από διάφορα είδη καρκίνου, βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης, σταθεροποιούν την αρτηριακή πίεση, παίζουν σημαντικό ρόλο στη σωστή λειτουργία του εντέρου, λόγω των υδατοδιαλυτών φυτικών ινών που περιέχουν.

Επίσης, βοηθούν στο αδυνάτισμα, λόγω της χαμηλής περιεκτικότητάς τους σε λίπος, και είναι τροφή με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, γι’ αυτό τα συνιστούν και στους διαβητικούς.

Εκτός από τα παραπάνω, όλα τα όσπρια περιλαμβάνονται στα μακροβιοτικά τρόφιμα, εκείνα δηλαδή που πρέπει να τρώμε συχνά, αν θέλουμε να ζήσουμε υγιείς μέχρι τα βαθιά γεράματα.

Τι να προσέξω

  • Βάζετε πάντοτε το αλάτι προς το τέλος του μαγειρέματος, για να μη σκληρύνουν τα όσπρια.
  • Μετά το μούλιασμα πετάξτε αυτά που επιπλέουν στο νερό.
  • Μην ανακατεύετε διαφορετικές «παρτίδες» οσπρίων. Ο χρόνος μαγειρέματός τους μπορεί να είναι διαφορετικός.
  • Για ελαφρύτερο γεύμα, μη μαγειρεύετε τα όσπρια στο νερό που τα μουλιάσατε.
  • Τα όσπρια διατηρούνται σε δροσερό και ξηρό μέρος. Για να αναπνέουν, δεν είναι καλό να τα κλείνετε σε βάζα ή νάιλον σακούλες, αλλά να τα βάζετε σε πάνινα σακουλάκια. Μπορείτε να τα διατηρήσετε στο σπίτι για 6 μήνες.

Εδώ θα βρείτε υπέροχες συνταγές

http://www.sintagoulis.gr/tag/φασόλια+γίγαντες

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις για το προϊόν ακόμη.