Επισκεφτείτε το νέο e-shop Προϊόντα ...Γης

Το καλάθι σας είναι άδειο.
Προϊόντα
Ποσότητα
τεμάχιο
Επιλέξτε ποσότητα
Σαμπούκος13
Ποσότητα
50γρ
Επιλέξτε ποσότητα
Γιαούρτι πρόβειο
Ποσότητα
τεμάχιο
Επιλέξτε ποσότητα
βάρος προϊόντος 350 γρ

Γιαούρτι πρόβειο πλήρες Γαϊτανίδη 320γρ

Παραδοσιακό πρόβειο γιαούρτι με την πέτσα, που δεν είναι άλλο από την επιφανειακή στοιβάδα του γιαουρτιού που συγκεντρώνει το περισσότερο λίπος. Ένας σύμμαχος της υγείας.
Τιμή πώλησης 1,60 €
Τιμή πώλησης χωρίς φόρο 1,42 €
Έκπτωση
ποσότητα φόρου 0,18 €
Τιμή / κ.:
Ποσότητα
τεμάχιο
Επιλέξτε ποσότητα

Το γιαούρτι γενικώς περιέχει πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και πιο εύπεπτες από αυτές του γάλακτος καθώς ένα μέρος τους διασπάται από τα βακτήρια που περιέχει.

Είναι από την φύση του πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος B, A, ασβέστιο, φώσφορο, ψευδάργυρο και ιώδιο. Tα βακτήρια που περιέχει αποκαθιστούν την ισορροπία της εντερικής χλωρίδας.

Το πρόβειο γιαούρτι περιέχει μεγάλο αριθμό προβιοτικών, καλών δηλαδή βακτηρίων που προστατεύουν την εντερική χλωρίδα. Η δράση των προβιοτικών στο έντερο έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της άμυνας του οργανισμού απέναντι στις ιώσεις και στα κρυολογήματα. Επιπλέον, η ικανότητά τους να επαναφέρουν την ισορροπία στη λειτουργία του εντέρου, τα καθιστά σημαντικά για την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας ή διάρροιας.

Γενικά το γιαούρτι, ανακατεμένο με φρούτα ή με δημητριακά, είναι από τις υγιεινές τροφές. Βοηθάει την ανάπτυξη των οστών αλλά και στη διατήρηση της υγείας του σκελετικού συστήματος.

Μία μερίδα παραδοσιακού γιαουρτιού μας δίνει περίπου 450mg ασβεστίου, τη μισή ποσότητα από αυτή που χρειάζεται καθημερινά ένας ενήλικας και περισσότερη από αυτή που περιέχει 1 μερίδα γάλατος (1 ποτήρι). Έτσι, συμβάλει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης.

Επειδή το μεγαλύτερο μέρος της λακτόζης είναι ήδη διασπασμένο κατά τη διάρκεια της ζύμωσης, το πρόβειο γιαούρτι θεωρείται πολύ καλή επιλογή για τα άτομα που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη και δεν μπορούν να προσλάβουν ασβέστιο από το γάλα.

Έτσι λοιπόν μπορεί να καταναλώνει κανείς γιαούρτι πρόβειο και πλήρες σε λιπαρά και πάντα με μέτρο εάν είναι υγιής, και εφόσον τρέφεται ως επί το πλείστον ισορροπημένα. Χρειάζεται όμως να το αποφεύγει αυτός που έχει αυξημένα λιπίδια στο αίμα (π.χ. χοληστερίνη), αυξημένο βάρος ή λίπος σώματος ή πάσχει από διάφορα νοσήματα που επιδεινώνονται με την αυξημένη πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών, όπως είναι τα καρδιαγγειακά.

Συμβουλή:

Το γιαούρτι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντί για σαντιγί επάνω από τις κρέπες και τα ψητά φρούτα (μήλα, κυδώνια). Αντί για μαγιονέζα αναμιγνύοντας λίγο χυμό λεμονιού ή μια δυο κουταλιές ξύδι βαλσαμικό με γιαούρτι ή ανακατεύοντας λίγη μουστάρδα με άπαχο γιαούρτι ή αντικαθιστώντας τη μισή ποσότητα της μαγιονέζας με άπαχο γιαούρτι. Ταιριάζει εξαιρετικά ως σάλτσα στις πράσινες σαλάτες, στην πατατοσαλάτα, στην τονοσαλάτα, στη γαριδοσαλάτα, στην κοτοσαλάτα κλπ. Γιαούρτι για μαρινάδα, με γιαούρτι και μυρωδικά της αρεσκείας μας (σκόρδο, κρεμμύδι, καυτερή πιπεριά, κάρυ, άνηθο, μαϊντανό, βασιλικό κ.λπ.) φτιάχνονται καταπληκτικές μαρινάτες και κρέατα και θαλασσινά. Γιαούρτι αντί για παγωτό αναμιγνύοντας στο μπλέντερ πλήρες παγωμένο γιαούρτι και φρέσκα φρούτα.

Γαϊτανίδης logo

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις για το προϊόν ακόμη.